Perşembe, Temmuz 31, 2008

Pagerank güncellemesi

Pagerank güncellemesi

Edilebilicek tek kelime bırakmadı ki google insanları şaklabana çevirdi be :) bi s2me yaramayan pagerank değeri için maymunluk ettik aylarca sonuç ne oldu pagerank 5 değeri verdi.Peki ne bokuma yaradı hiç bi halta sebep ,blogumu kilitlediler sonra indexleri sildiler sonra infomun amına koydular ama değer veriyolar 4 den 5 e atıolar ben sıfır olmayı beklerken :) bi insanla ancak bu şekilde daşşak geçilebilinir blogger brawo alkış hade hödüö

Cuma, Temmuz 18, 2008

İnternetten Bedava Dergi Okumak

İnternetten Bedava Dergi Okumak

http://imgs.zinio.com/iphone/issues/playboy0805v2/images_pages//playboy0805v2_121.jpg
http://imgs.zinio.com/iphone/issues/playboy0805v2/images_pages//playboy0805v2_117.jpgBugün nette gezinirken aklıma geldi araştırdım sdn internet sitesinden öğrendim ve direk bodoslama daldım çok zor olmayan bir yöntem ile firefox 'a bir kaç şey yazıp fazla seçeneği olmasada online dergilere göz gezdirdim.Normalde dergi okunur fakat derginin adı playboy olunca insan ister istemez okuyamıyor.Bir kaç örnek resimde sizlere sundum.Benim gibi adamın zaten playboy dışında bir dergi okunması da beklenmezdi zaten,Şahsen beyendim hoş hatunlar var fakat keşke Türkçe içerikli dergileride bu şekilde okuyabilsek zira pcnet,chip blue jean gibi sevdiğim dergileri okumak için bi ton para veremiyorum.
Ama eğer internetten gene güzel paralar kazanmaya başlarsam tek tek dergileri alıp ücretsiz bir şekilde resimler halinde internet alemi ile paylaşabilmeyi hayal ediyorum.Tabi bunun yasal sorumluluklarını da düşünerek vazcayabilirim.Ama ne demiş atalarımız demokraside çareler tükenmez hocam.Yani fena mı olurdu 4 6 ytl arasında ki dergilere para vereceğine internet üzerinden okusan değil mi?Gazete siteleride bu şekilde yapılıyor ama sadece gazetenin ilk sayfasınn resmi oluyor demek ki yasal değil mp3 paylaşımı gibi bişe olmuş buda zaten nette ne yasal ki

Son olarak Şu resme bir bakın ya dehşet bi hatunmuş http://imgs.zinio.com/playboy080.jpg

Perşembe, Temmuz 17, 2008

Rapidshare den Sınırsız İndir: Rapiddown Free Download

NEW Rapiddown Download Free +.....

Kod:
Well here is a small application which will let you download from RS without premium. 

Features: 
* No Wait Time 
* No Pages to Surf 
* No Download Limits 
* Parallel Downloads 
* 5 Threads Per Download 
* Maximum Speeds 

Please Read The Word File Before Setup.
Download
http://rapidshare.com/files/74127107/Rpid.rar
Rapidshare.com 'dan Sınırsız İndir %100 Çalışıyor

Rapidshare.com 'dan Sınırsız İndir %100 Çalışıyor




İnanmayan Baksın







Kod:
Rapidshareden premium hesapları satın almana gerek yok.... Sen, indirebilirsin, 15, beklemeden dosyalayabilinceye kadar, tamamen özgür bırak!!
Rapidown'la sadece. O, anında senin, özelliği indirdiğine verir.

http://rapidshare.com/files/75568768....iskorpitX.rar


Kod:
www.bestbads.o

Salı, Temmuz 15, 2008

Allah Belanı versin BLOGGER

Allah Belanı versin BLOGGER

2 aydır blogum kilitli :( sürekli bu yazı çıkıyor botlar inceleyip açılmasını bekliyorum ama blogger siklemiyo moralimi çok bozdu bu olay ya kapatıcaksan kapat a.q bıktım sürekli bakmaktan ve göt olmaktan :D


Blogunuz kilitli

Blogger'ın spam engelleme robotları blogunuzun bir spam blog karakteriği barındırdığını farketti. (Spam blog nedir?) Siz bunu okuyan gerçek bir insan olduğunuza göre, blogunuz muhtemelen spam blog değildir. Otomatik spam tespit sistemi belirsizliklere sahiptir, bu yüzden bu yanlış doğrulama için özür diliyoruz.
Ekibimizden biri blogunuzu gözden geçirene ve bunun spam blogu olmadığını doğrulayana kadar blogunuzda yazı yayınlayamazsınız. Gözden geçirilmesi için lütfen aşağıdaki formu doldurun. İki iş gününden kısa bir süre içerisinde blogunuzu inceleyip kilidini kaldıracağız.
Ancak sizden haber alamazsak, birkaç hafta içinde blogunuzu Blog*Spot’tan kaldıracağız.
Blogger'ın spam blogları ile nasıl savaştığını öğrenin.

Blogunuzun kilidini açtırın



Aşağıdaki resimde gördüğünüz karakterleri girin.

Görsel doğrulama
Firefox 3.1 yakinda

Firefox 3.1 yakinda

Firefox 3.0 henüz yayınlanmışken, Mozilla, Firefox 3.1'in sinyallerini veriyor.
http://www.firefox10.com/images/firefox-on-breast.jpg

Firefox 3 ile büyük başarı yakalayan Mozilla Firefox 3.1 sinyallerini vermeye başladı. Daha önce Temmuz ayının ortasında hazır olacağını duyurduğumuz Firefox 3.1'in ilk alpha sürümünün ip uçları ortaya çıkmaya başladı.. 32 bit Windows, Mac OS ve Linux kullanıcıları için hazırlanan ve "Firefox 3.1a1pre" adıyla Mozilla'nın FTP sunucusunda indirilmeye sunulan "trunk build", ilk alpha sürüme çok az kaldığının sinyallerini veriyor.
Mozilla'nın "Minefield" projesi kapsamında indirilmeye sunulan "Firefox 3.1a1pre" kurulum dosyası, gerçekte Firefox 3.1'in alpha sürümü değil. Minefield projesi kapsamında, gönüllü kullanıcıların ön sürümün geliştirilme aşamasında "trunk build" adı verilen kurulum dosyasını indirmeleri ve yayınlanan sürümü deneyerek eksikleri rapor etmeleri temeline dayanıyor.
"Firefox 3.1a1pre" sürümü, Firefox 3.1 Alpha 1'e beklenenden önce Temmuz ayı ortalarında ulaşabileceğimizin sinyallerini veriyor. Firefox 3.1'de bizleri ne gibi yeniliklerin beklediğini öğrenmek için buradaki linke tıklayabilirsiniz.

visitistanbul

Sanal Alem göt olmuş arkadaş diyerek başlamak istiyorum bi tane akıllı adam bulmaz ki beni :) Bu resimde ki forum.iyinet üyesi arkadaş tarihte bugün adında ki başlığa açtığım konulardan ötürü bana kızmış oraya bir daha konu açmamamı emiretmiş.Özel mesaj yazmış ardından saat 00:01 de gelen yeni tarihin yazısını hemen yazmış adam için ne kadar önemliymiş anlamadım gitti ne salak insanlar var ya Rabbim sen bizi koru bunlardan.

Pazartesi, Temmuz 14, 2008

sureyya yalcin adana hilton

sureyya yalcin adana hilton


Süreyya Yalçın,namıdeğer yerli adana hilton.aziz yıldırımın yeğenidir. nerede kiminle ne yapmış, ne giymiş, saçı başı nasılmış haberleriyle gündeme gelir.40 yaşında göstermeyi başaran 21 yaşındaki Yerli Paris Hilton olarak da bilinen günde 20.000$ cık ile geçinmeye çalışan fukara bir insandır.Açıkcası çok jetsosyete bir genç kızımızdır benimle aynı yaşta olmasıda kafamı taşlara vurmama sebep olmamaktadır.Plaja inmesi bile 6bin dolarmış giydikleri benim 2 3 yıllık toplam harcamam kadar bişey.Baba parası nasıl catur cutur yenir felsefesi ile yaşayan yaşamakta ideali olmayan bir hedefi bulunmayan istediğini alan yiyen içen giyen bir insan modeli.Ama her ne olursa olsun ben kendisini sıkı takip ediyorum etmek zorunda kalıyorum zira her gün bir resmi mutlaka bir yerde haberlere iliştirilmekte.Geçen sene bir üniversite öğrencisini özel üniversite de okuttuğunu duyduğumdan beri kendisine ulaşmanın çabasındayım :P hem (bkz: oyle deme belki de iyi biridir)diye de düşünmekteyim.son olarak şunu bilmeliyiz ki (bkz: zenginin malı züğürdün çenesini yorarmış)
ayrıca bu resmde hiç olmamış Süreyya neomi kampel gibim olmuşsun


http://www.hurriyet.com.tr/_np/8059/5978059.gif
Süreyya Yalçın fotoğrafları

Reklamlar 3 : Recep'in Pengueni

Reklamlar 3 : Recep'in Pengueni

- Birden bire garşıma çıkınca, gagası var gözlerinden biri güçük biri büyük bütün psikoallerjim arttı tabi.

Bu sırada Recep'in telefonu çalar.

- Recep Bey ben microstf'tan Pınar.

- Söyle bebişim.

- Recep Bey biz sizin bilgisayarınızda şöyle bir gezindik,

- Ne ! Neden !..

- Sizin iyiliğiniz için tabi efem. Sizin vista'ya geçmeniz gerektiğine kanaat getirdik.

- Nayır istemem benim için böyle bir fedakarlıkta bulunmayın.

- Ama Recep Bey bu şekilde daha mutlu olacaksınız. Hem xp'ye desteği de kesiyoruz.

- Hemen geçelim hemen geçelim. Fiyatı ne kadar bunun?

- 100 USD efendim.

- YUH ! Linux kullansam beş kuruş para vermeden hemi de istemediğin kadar yazılımla birlikte kullanacağım. Defol git başımdan beni Linux'umla baş başa bırak!

bir webmaster forumunda rasladığım komik olmasada hoş olan bir yazı paylaşmak istedim .)

Cumartesi, Temmuz 12, 2008

15 adet muhteşem SEO aracı

15 adet muhteşem SEO aracı


Checking out your Competition
1- Feed Compare

Senin, FeedBurner beslemelerini kıyaslamak için kullanabildiğin özgür bir ağ uygulaması. Sen, üç diğer beslemeye yukarıya karşı senin beslemelerini kıyaslaması için tutulan kıyaslamayı kullanabilirsin. Senin, yapmak zorunda olduğun herkes, giriş senin beslemenin ismidir, ve sonra senin yarışmacı beslemelerinin ismi

2- Blog Juice Calculator

Diğerinin temel alınan üzerinde senin blogunu kıyaslaman için sana izin veren bir eğlence aletidir:Rss aboneleri, Alexa, ve Technorati sırası ve bağlantılar

3- SEO for Firefox

Firefox için SEO, birçok faydalı pazarlama veri noktasında kolay onun, arama sonuçlarından bir pazarın rekabetçi manzarasının daha çok bir holistic görüşünü doğru aldığını yapmak için çeker. Hem de bu aleti faydalı pazarlama verisinde çekmeye ek olarak veri kaynaklarına bağlantıları sağlar, bundan dolayı sen, veriye daha derin kazabilirsin

4- KeywordSpy

Senin, senin competitrsinin, hangi keyworsu kullanıyor olduğunu bulduğun yardım. En kazançlı anahtar sözcükleri bularak senin MS kampanya gelirini artır.

5- Domain Stats Tool

Bu alet, senin yarışmacının alanlarının verilerinin bütün türünü alman için sana yardım eder. Veriler, Alexa Taffic sırasını kapsar, alanlardan yaşlanır, Dmoz listelemeleri olan insan azmanı WebRank, backlinksten sayar, ve sayfaların sayısı, Google gibi arama motorlarında indeksledi, insan azmanı, Msn vb.i

6- Backtags

Backtags, değerlendirmesi için kullanıcılara izin verir, analiz eder, ve herhangi şekilde önde olan sosyal bookmarking yerlerinde websitenin popülaritesini sayar, etiketlerin, websitesi tanımlar olduğu, websitesi etiket kullanıcı popülaritesine göre sayar olduğu ve kıyaslar olduğu ve yarışmacıları sayar olduğunu tanır.

7- WebSiteGrader

Website sınıf öğrencisi, bir websitenin pazarlayan etkililiğini ölçen özgür bir seo aletidir. O, şeyleri birleştiren bir skoru sağlar, website trafiği, SEO, sosyal popülarite ve diğer teknik faktörleri beğenir. Yazılım, senin yarışmacılarının websitesi için rekabetçi bir analizi sağlayacak.

8- SEO Tool - Rank Checker

Senin, bir URL, anahtar sözcüğe girdiğin bu aleti kullanmak, ve, ne, senin, aramayı beğenecek olduğun motoru arar, ve o otomatik olarak, senin saymalarını kontrol edecek, ve anlatacak. Sen, senin yarışmacıların için saymayı kontrol etmesi için onu kullanabilirsin, ve sana anlatmak.

9- Keyword Difficulty

Sen, bu aleti kullanabilirsin çeşitli alan kontrolü, yükseldiği için Google sayfa sırası ve Alexa sayması olduğu için.

3- Compete

Yer Analytics'in, iki veya daha çok web sitesinin büyümesinde farkı analiz etmesi için özgür bilgiyi sağladığı yarış, yer trafik tarihi ve rekabetçi analyticsi kapsamak; İnternet üzerinde perakendecilerin binlercesinin karşısında müsait terfiiyle ilgili kodların bir listesi; Ve yer-özel güven skorları, küçük verinin yukarısının, yarıştığı ve üçüncü-parti güvenliğinin, baktığını temel aldı.

11- Touch Graph

Websitesin arasında bağlayıcılığın şebekesinin olduğu TouchGraph grafik alet göstermeleri öyle, ilgili yerlerin Google'nin veritabanı ile anlattı. O, senin yerin ve senin yarışmacının yer ilişkilerinin ilginç bir görüşünü verir.

12- Check Your IndexRank

IndexRank, bir algoritmayı kullanan metrik (Daha yüksek, daha iyidir), Google'nin indeksleyen verisinde bir websitenin indeksleyen oranını kararlaştırmak için temel alan bir 0-10'dur. O, kendisinde senin yerinin, indeksleniyor olduğu oranı ölçer, hangisi hem de, kendisinde büyüyor olduğu orana çevirir.

13- Xinu Returns

Senin yerinin, popüler arama motorları, sosyal bookmarking ve diğer yer verilerinde ne kadar iyi yapıyor olduğunu bul. Kontroller, Backlinks olan PageRank, sayfalar, saymalar ve daha çok indeksle.

14- SeoDigger

Sen, senin yarışmacı anahtar sözcüklerini analiz etmesi için bu aleti kullanabilirsin, ve hangisinin olabildiğini bilmek, Google veya MSN'de verilmiş bir alanı bulurdun.
Etiketler: "iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması", alexa, Backtags, Compete, domain, google, keyword, msn, pagerank, Seo, Seo Nedir, seo tool, seo yarışması, SeoDigger, website
alexa, Backtags, Compete, domain, google, keyword, msn, pagerank, Seo, Seo Nedir, seo tool, seo yarışması, SeoDigger, website

Alexa rank degerini arttirmanin yollari

Alexa rank degerini arttirmanin yollari

http://www.cihancepni.com/wp-content/uploads/2008/04/alexa.jpg

Alexanın ne olduğunu bilmeyenler buraya alayım sonra devam edelim okumaya..Önce kendi alexa değerimi 52.bin civarına nasıl getirdiğimi anlatmak istiyorum daha sonra alexa da yükselmek için herkesin kabul ettiği bir kaç maddeyi sizlere okutacağım.Neyse başlayalım ;

alexa'da ki ilk değerim 19.milyon'civarındaydı.ilkönce toolbar kurdum.Siteme widget ekledim.alexa da yüksek değere sahip forumlara link reklamı verdim.Hit alan diğer sitelerime manken,kız resimleri yerleştirdim tıkladıklarında sitemin alexa traffic rank sayfasını ziyaret etmiş oldular böylece alexa dan 2 puan aldım her seferinde.Daha sonra link alışverişlerini çoğalttım ve günde 100k hit aldıktan sonra zaten alexa birden fırladı ama en büyük etken widget,arkadaşlarımın sitemi anasayfaları yapması ve reklam.Şimdi bu konuda prof olan arkadaşların tavsiyeleri de benim yaptıklarımdan farksız olmayacak ama yinede okumanızda büyük fayda var.

  1. Alexa toolbar yükleyin yahut Firefox search status eklentisini yükleyin.Blog sayfanızı girişsayfası yapın(homepage diye geçen dalga).Genellikle en çok kullanılan yöntemdir bu.Arkadaşlarınıza da sitenizi anasayfaları yapması için ricada bulunun
  2. Sitenize Alexa Rank Gösteren Widget Yerleştirin.Ben bunu yaptıktan sonra kısa süre içerisinde bir dünya tık aldım.Bayağı işe yaradı rank yükselmesinde.
  3. Ofis, kafe, v.s. gibi yerlerde çalışıyorsanız giriş sayfanızı kendinize göre ayarlayın.Bunu bir kafede yaptığınızı varsaysak, her gün onlarca hit alırız.Bu da alexa rankmızı etkiler.Tabi tarayıcılarda Alexa Toolbar olucak.
  4. Arkadaşlarınızın Görüşünü Alın Alexa profilinizde arkadaşlarınızın görüşünü alın.Yorumlattırın.
  5. Blogunuzda Alexa’ya yağ çekin.Fazla abartmadan blognuzda Alexa ile ilgili yazılar yazın, ipuçları verin.
  6. Webmaster Forumlarında Adresinizi Bol bol duyurun.Webmasterlarda genellikle Alexa Toolbar yüklü olur.Bu arkadaşlar ne kadar size uğrarsa bu o kadar iyi olur.Webmaster forumlarında imzanızı site alexa sayfanız olarak ayarlayın.Çok mesaj yazmış kişilere para karşılığında imzasına sitenizi eklemesini talep edin
  7. Asya Taraflarındaki Sitelerde Adresinizden Söz Ettirin.Alexa incelemelrine göre en çok Alexa Toolbar kullananlar Asyalılarmış.Çin tarafları falan.Bu da bir fayda tabi =)
  8. Webmaster Araçları Oluşturun.Sitenizde/blogunuzda webmaster araçları oluşturun.Ne kadar çok webmaster uğrarsa o kadar iyi.Genellikle bu insanalrda Alexa Toolbar yüklü olur.
  9. Sosyal İmleme Sitelerini Kullanı.Bu tür sitelerin manyakları olur.Sürekli takip ederler.İlgilerini çeken bir şey olduğunda atlayacaklardır.Bu da işe yarar.
  10. Sitelere Reklam Verin ki ziyaretçi sayınız artsın.Reklam verirken alakasız siteler kullanmamaya özen gösterin.
  11. Seo’yu iyi ayarlayın.Arama motoru optimizasyonunu ne kadar iyi yaparasanız bu size bir o kadar iyi gelir sağlayacaktır.
  12. Forum & E-Mail imzalarnıza Adresinizi Ekleyin. İmzadaki link meraklıları çoktur.Elbet tıklayan olacaktır.
  13. Myspace kullanın.About me gibi kısımlara adresinizi ekleyin, resimli bağlantılar oluşturun.
NTV Spor Football Tycoon Menajerlik Oyunu hakkında taktikler

NTV Spor Football Tycoon Menajerlik Oyunu hakkında taktikler

ft.ntvspor.net ntvspor'un beta aşamasında ki geliştirilen ve gayet hoş grafiklere sahip olan Online Futbol Menejerlik oyunu,bir çok alternatifi bulunan NTV Spor Football Tycoon Menajerlik Oyunu hakkında pek bir bilginiz yok ise ve bu kısa 10 maddelik başlangıç yazısı ile başlayabilirsiniz.ntv 1.sezon a çıkıp birinci olan takıma laptop hediye edecek.


Efendim oyundan tecrübelerim şunlar,
  1. Oyun başında verilen 200 menejerlik puanunu har vurup harman savurmamalısınız
  2. Elinizde ki 200 menejerlik puanı ile oyuncu aramalısınız ve profosyenel oyuncular ile oyuncu kadronuzu geliştirmelisiniz.
  3. oyuncu aramak için kullandığınız m.puanlarını elinizde 10 tane kalana kadar kullanın daha sonra saat 12 gibi bir antreman yaptırın
  4. maç öncesi ısınma ve masaj iyi gider.
  5. centilmenlik dışı sakın oynamayın kazanmanız inanın pek iyi olmaz zira ben centilmenlik dışı oyunlarda en az 2 3 kırmızı kart görüyorum
  6. sakatlanan oyuncuları boşuna doktora göndermeyin onun yerine hasta ziyareti yapın daha iyi
  7. stadınızı hemen büyüterek gereksiz yatırımlara girmeyin
  8. elinizde ki fazla oyuncuları satın
  9. sponsor kısmından takımınız için en fazla 10 günlük sponsorlar bulun sakın 40 50 gün gibi anlaşmalar yapmayın.
  10. son olarak oyun stretejisi olarak ben genelde 3 5 2 yi tavsiye ediyorum ortasahayı alan kazanır.4-4-2 de ben hep berabere kaldım.3-4-3 taktiği ise malup olmama sebep oldu.Tabi karşınızda ki takımın taktiğine de bağlı birazda.
Kurtlar Vadisi Pusu atv'de devam edecek

Kurtlar Vadisi Pusu atv'de devam edecek

Bu aralar 4.büyüklerin oyuncu transferlerinin manşetleri arasına girebilicek yeni bir haberi okudum az önce derinden ve gizliden geçen haberin tam kesin olmamasına rağmen %97 ihtimali olabiliceğini düşünüyorum.Sıkı bir Kurtlar Vadisi Pusu izleyici kitlesi bulunmakta D-smart kanal açsa lig-tv gibi kurtlar vadisi pusu tv diye herkes alır izlemek için .) Neyse lagalugayı keselim atv eğer bu işi yaparsa Milli takım maçlarından sonra alacağı en büyük reytingi alır paraya para demez.Gelelim okuduğum haber metninine;



Büyük Resim İçin TıklayınızBir süredir kulislerde atv ile Pana Film arasında görüşmeler olduğu konuşuluyordu.
Bu görüşmelerde önemli bir mesafe kaydedildiği belirtiliyor. Televizyongazetesi’nin edindiği bilgilere göre atv ile yapımcı Pana Film arasındaki görüşmeler son noktaya geldi.
Henüz resmi bir açıklama yapılmamasına rağmen, gelen bilgiler atv ile Pana Film’in anlaştığı yönünde.
Son yılların en büyük ses getiren dizisi Kurtlar Vadisi’nin bundan sonra yoluna atv’de devam edip etmeyeceğini hep birlikte göreceğiz.

Lost (5.Sezon Spoiler)Carlton Cuse'un Çin'de Verdiği Röportaj

Carlton Cuse

LOST yazarı Carlton Cuse ve bir Ugly Betty yazarı dizileri hakkında konuşmak ve endüstri hakkında konuşmak için Çin’de bir TV ve film forumuna katıldı. İşte size Cuse’un 5. sezonla ilgili açığa vurduğu bazı spoilerlar içeren anahtar noktalarının özeti. Comic-Con’daki OGR(Octagon Global Recruiting) ile ilgili olarak bazı eğlencelik bilgiler de bulunmakta.

1 ) Jack Locke’a karşı (Bilim Kader’e karşı) – Dizinin esas temalarından biri 5. sezonda Jack daha çok bir kader adamı, Locke ise daha çok bir bilim adamı olacak. Locke kaderinin adaya bağlı olduğunu düşünmekte. Bu da gelecek sezonda keşfedeceğimiz hikâyelerden biri olacak.

2 ) Locke ve diğerlerine ne olduğunu öğreneceğiz. Aynı zamanda şimdi adanın sorumluluğunu aldığında kaderi ne olacak? Kaderini adaya bağladı ve bunun onu aydınlanmaya götüreceğini düşünmekte. Sonunda bu konuda haklı olup olmadığını göreceğiz.

3 ) Locke’un hikâyesi daha bitmedi. Jesus Chirst adında dirilen, ünlü birisi var.

4 ) Biz şimdiden yolumuzun ne olduğunu biliyoruz ve insanlar teorilerinde hatalar yapıyorlar çünkü hiçbir şeyin kolay bir cevabı yok ve yeteri kadar bilgiye sahip değiller.

5 ) Sawyer Cuse’un favorisiymiş: Yakışıklı, büyüleyici ve tehlikeli. Olmak istediği her şey.

6 ) Skaterler ve Jaterlar hakkında bir şeyler söylüyor ve kendilerinden Darlton dendiğinden bahsediyorlar. Kate sonunda ikisinden birine karar verecek.

7 ) Yeni LOST alternatif gerçeklik oyunu Comic-Con’da başlıyor, Dharma Girişimi’nin bir parçası olmak için kayıt olun. Test sonuçlarınıza göre Fizikçi, Kimyacı ya da İşçi olacaksınız.

8 ) Çekimler Ağustosta başlayacak ve 5. sezon Ocak 2009’dan Mayıs 2009’a kadar sürecek.

9 ) Korsanlık hakkında konuştu. İnternetten indirilen bölümler ve diziyi yazmakla ilgili şeylerden bahsetti.

10 ) Yapımcı olmak yazarlığınızı etkiliyor mu? Hayır, ilk önce yapımcılığı unutarak yazıyoruz ve sonra yapımcılık “şapka”sını takıyoruz. Bu yüzden 4. sezon finalinde fazladan bir saat olmasının nedeninin bu olduğunu anlattı.

11 ) Yazarlar grevi sırasında yaptıkları grev gözcülüğünden ve grevin sebeplerinden bahsetti.

Lost'ta Dört Ayak Parmaklı Heykel

Lost'ta Dört Ayak Parmaklı Heykel




İkinci sezonun heyecanlı son bölümü "Live Together Die Alone"da Desmond'ın teknesi ile Others kampına doğru denizden yola çıkan Sayid, Sun ve Jin, yaklaştıkları kıyıda dize kadar tek bacağı ve ayağında beş yerine dört parmağı bulunan bir heykel görürler. Sayid'in bu konudaki yorumu ilginçtir :

"I don't know what I find more disquieting: the fact that the rest of the statue is missing, or that it has four toes." (Hangisini daha rahatsız edici buluyorum bilmiyorum : heykelin geri kalan kısmının olmamasını mı, yoksa dört ayak parmağı olmasını mı?)

Sandalet giymiş ve dört parmağı olan bir ayağın üzerinde sadece dize kadar yükselen bu heykel, bu görünüşüyle ne kadar devasa bir yapı olduğunu da gösterir. Heykelin kendisi ya hiç tamamlanamamış, ya da parçalanmış veya tahrip edilmiş olabilir. Heykelin üzerinde durduğu ince kaidenin de sağ taraftan sanki bir yerden kopartılmış görüntüsüne sahip olması, heykelin de sanki bir şekilde parçalanarak bu şekilde kalmış olduğu görüntüsü verir. Ancak durduğu yere bakıldığında sahilin tam ucunda yer alan heykelin kaidesi ile beraber üzerinde yerleşik olduğu kayalık parçanın sahil boyunca devamı yoktur. Bu da heyekelin bu parçasının belki de başka bir yerden özellikle buraya taşındığını gösterebilir.

Sayid, Sun ve Jin'in heykeli gördüğü yerin adanın Batı ya da Kuzey kıyısı olması beklenebilir. Özellikle de Michael'a Swan bilgisayarından verilen komutla kuzeye doğru gitmesinin söylendiği ve sahte Other köyünün de bu civarda olduğu düşünülürse, heykelin adanın kuzey kısmında yer alması da mümkündür.


Heykelin DHARMA adaya gelmeden önce adada bulunanlar ile ilgili olduğu ve Cooper'ın bağlanmış olduğu sütunun da bulunduğu kalıntılar ile son bölümde Ben'in Richard'dan Others'ı götürmesini istediği tapınağın da bu heykel ile bağlantılı olacağı düşünülmektedir. Bu nedenle adanın kendine ait bir geçmişi ve bir tarihi, hatta belki de bir inanç sistemi olduğu, DHARMA'nın gelişi ile bu durumun da tehlikeye girdiği söylenebilir.

Heykelin tamamlanmış halinin yaklaşık 30 katlı bir bina ile eşdeğer olduğu belirtilmiştir (Lost yapımcı açıklaması - Mayıs 2006). Bu durumda bunun nasıl yapıldığı ya da nasıl taşındığı da önem kazanmaktadır.


Heykelin anlamının ve kaynağının ne olabileceği üzerine pek çok görüş bulunmaktadır. Bu görüşlerin bir kısmı ve nedenleri aşağıdadır.

1 - ADA MİTOLOJİSİ VE ESKİ UYGARLIK

Adanın yeri konusunda muhtelif teoriler bulunuyor. Pilotun ölmeden önce söyledikleri doğru ise, Fiji'ye iniş yapmak için geri dönen uçak türbulansa girdiğinde rotadan binlerce mil açıktadır. Bu nedenle arama çalışmaları Sydney-L.A rotasında yapıldığında kimsenin onları bulması mümkün değildir. Bu durumda Pasifik Okyanusu'nda bir yerlerde düştüğü varsayılan uçak, kadim bir medeniyetin anavatanında bulunuyor olabilir. Bu düşünceye en yakın mitoloji de MU mitolojisidir. Ancak bu heykelin neden dört parmaklı olduğu konusu açıklamaz.

Ya da adaya yerleşmiş olanlar bilinen bir mitolojiden yola çıkarak kendi inançlarını simgeleyecek bir heykel dikerler.

Greko-Romen Kaynaklı
- Ayaktaki sandalet Greko-Romen niteliktedir ki heyeklin görünen kısmı da bu yapıya uygundur.

- Sonradan Apollo ile özdeşleştirilen Yunan tanrısı Helios (Güneş) için yapılmış olan Rodos Heykeli, antik dünyanın en büyük heykeli olarak adlandırılır. M.Ö. 224'te deprem sonucu dizlerinden kırılan heykelin üst kısmı Rodos adasına dağılır. Büyüklüğünün Özgürlük Heykeli kadar olduğu söylenir.

- Helios = Apollo benzerliğinden yola çıkıldığında, dizide sıklıkla rastlanan Apollo'ya olan atıf da bir kez daha dikkat çeker. Apollo çikolatası, istasyonların isimleri, Caduceus ve Apollo ilişkisi düşünüldüğünde ilginç bilgilere ulaşılır.


- Cooper'ın bağlanmış olduğu sütun, her ne kadar bazı farklılıklar bulunsa da, genel olarak Yunan medeniyetine ait tapınaklardaki sütunlarla benzeşir. Yalnız buradaki sütunlar yığma iken Yunan sütunları genelde yivlidir.

Mısır ya da Asya Kaynaklı
- Bazı Asya ve Mısır tanrılarının, özdeşleştirildikleri hayvan figürleri nedeniyle, dört ayak parmakları bulunur. Örneğin Bast, Kedi-Tanrıça da bu özelliğe sahiptir. (Kedinin 9 canlı olmasından yola çıkarak Mikhail'in bir türlü ölmemesini örnek gösterebiliriz. Wink)

- Bilinen en önemli Mısır tanrılarından biri olan ve ismi genelde kurgu dünyasında "kötü karakter"lere verilen Anubis de, çakal başlı tanrı olması nedeniyle ayağında dört parmağa sahiptir. Aynı zamanda Yunan tanrıları ile eşitlendiğinde yaptığı iş bakımından (ölülerin diğer dünyaya - ya da bilindiği adı ile "underworld" (alt dünya)e taşınması ve buranın korunması görevi Anubis'indir) Cerberus'a denktir - Cerberus da blast door üzerindeki referanslara göre güvenlik sistemi olabilir.


- "Underworld", Swan'daki bilgisayara rakamların girilmesi atlanırsa çıkan hiyerogliflerin de anlamıdır. Dolayısıyla Swan'da yeri yer alan tanrının parçalanmış heykeli de adanın bir başka yerinde bulunabilir. (Anubis-Cerberus-Underworld-Portland bağlantısı için bakınız)


- Yine Cooper'ın bağlı olduğu sütun düşünüldüğünde Mısır ile bir bağlantı daha göze çarpıyor. Yığma sütun özelliği nedeni ile sütun Amun-Ra'nın tapınağı Karnak'ta (ki kendisi aynı Apollo gibi Güneş Tanrısı'dır) bulunan sütunlara benzer. ("Felsefe Taşı-Kolon-Caduceus" bağlantısı için bakınız

Dört Parmaklı Tanrıça

Daha sonra İnkalar'a ev sahipliği yapacak Titikaka Gölü'nün çevresinde Tiahuanako adında bir şehir kuruludur. Bu şehre barındırdığı kalıntılar nedeniyle "Devler Şehri" de denir - denir ki bir zamanlar burada Devler yaşamıştır. (Stargate SG-1 seyredenler bu "Giants" - Devler'i "Crystal Skull" adlı bölümden iyi hatırlar.) Burada bir Güneş Kapısı bulunur. Bu kapı üzerinde uçan bir Tanrı'nın çevresine dizilen figürler görülür - ki bunların bir kısmı da dört ayak parmaklıdır. Her ne kadar asıl "Tanrı" Virakoka olarak bilinse de, söylenceler der ki yıldızlardan altın yaldızlı gemisi ile dört parmaklı Tanrıça Orjana inmiş, yeryüzünde 70 çocuk doğurup yeni bir ork yaratarak tekrar gökyüzüne dönmüştür.

2 - VOLKANİK ADA - ANTİK UYGARLIK - HEYKEL
Adanın volkanik oluşumu ile ilgili bilgi "The Man Behind the Curtain"de Ben'in ders gördüğü sınıfta Olivia'nın anlattıklarından alınır. Atlantis ve Mu'nun deniz dibine batmasının nedeni olarak gösterilen depremler ve volkanik patlamalar da bu bilgi ile uyumludur. Bu durumda tektonik plakaların harekete geçtiği tarihin (belki de unuttuğu) en büyük felaketlerinden biri ile batan Mu'nun bir kısmının tam da Black Rock ile Magnus Hanso'nun oradan geçtiği sırada oluşan bir volkanik patlama ile tekrar ortaya çıktığını düşünelim.

- 1881'de Güney Hint Okyanusu'ndan altın arayan Black Rock ortadan kaybolur ve bir daha da ondan haber alınamaz. (Kaynak : The Lost Experience)
- 1883'te etkisi ta Afrika'ya kadar hissedilen, 36,000 kişiden fazla kişinin öldüğü, tsunami nedeniyle pek çok yerin sular altında kaldığı ve gemilerin günlerce okyanusta sürüklendiği, Hint Okyanusu'nda kaybolan denizcilerin cesetlerinin haftalar sonra Afraka'dan çıktığı bir volkan patlaması olur. Krakatoa Adası'nın volkanı öyle bir patlar ki sesi Perth, Avustralya'dan duyulur. (Kaynak : wikipedia)

Black Rock'ın ne kadar süreyle denizde kaldığını bilemediğimizden tarihlerin kabaca böyle olduğunu düşünürsek, volkanik patlama veya tektonik hareketlenme ile bir ada batarken diğer bir adanın bir kısmının yükseldiğini varsayalım. Bu durumda adanın görünen bir kısmında herhangi bir nedenle demirlemiş olan Magnus Hanso'nun Black Rock'ı, yükselme ile beraber aniden adanın ortasında kalır. Bu yükselme, aynı zamanda uzun süredir sular altında olan bir heykelin de sadece dizinden üst kısmının açığa çıkmasına neden olur. Ada eski bir uygarlığın yerleştiği yerdir ve bu heykel de koruyucu tanrılarından birini simgeler.
Lost 5. Sezon ile ilgili bilgiler ( dikkat spoiler)

Lost 5. Sezon ile ilgili bilgiler ( dikkat spoiler)

Lost krizim tutuverdi gecenin köründe çünkü bundan iki ay önce aralıksız sabahlara kadar lost izliyordum taki 4.sezon finaline kadar.Şimdi çok büyük bir boşlukta kaldığımı farkettim ve lost 5.sezon ile ilgili bilgileri toparlamaya başladım.

2009 Ocak ayında baslayacak fakat net bir tarih belirlenmemiş.
17 bölüm olacak.
1.sezondan beri dizide gördüğümüz bir kadın karakter 5.sezon'da hiç ama hiç görünmeyecek ama 6.sezonda tekrar dizide olacak.(sanırım Emili de Ravin-Claire)
Charlotte ve Daniel Faraday cok daha aktif karakterler olacak.
Mr.Eko'nun John Locke'a "You'r next!" (sıradaki sensin) demesiiyle John Locke'un ölümü veya liderliği arasındaki bağlantıyı öğreneceğiz.
Zaman yolculuğu olayının daha geniş ve farklı bir şekilde işlendiğini göreceğiz.
John Locke aramızda olacak
Jin %95 ihtimalle hayatta.
Christian Shephard çok çok önemli olacak ve neden bu kadar önemli biri bunu göreceğiz.
Yine daha önce gördüğümüz sahnelerin aslında bi devamı oldugunu göreceğiz ve izleyeceğiz.(Kate ve Jack sahnesi gibi)
Flashback ve flashforwardlar azalacak, biyerde "Günümüz tarihi" diye birleştirecekler.
Benjamin ve Desmond 1.sezondan bu yana ilk defa aynı sahnede yer alacak.
Mr.Abandon kimdir, necidir, kimden yanadır bunu görecegiz.

Cuma, Temmuz 11, 2008

Dell E Serisinin Ozellikleri

Dell E Serisinin Ozellikleri

Image

Bu sene gözüme çok hoş gelen ve almayı planladığım mini-dizüstü piyasasına Dell'den yeni haberler ve ürünler gelmiş bulunmakta.Dell, yeni E serisi ile ilgili son teknik özellikleri açıkladı.Sizi tatmin edermi bilemem ama çok büyük bir beklenti içerisinde olmamanızı tavsiye ederim.Ben ne olursa olsun Asus Eee pc'den bir tane almak istiyorum fakat 500 küsür ytl verceme bi 500 daha verir adam akıllı bişey alırım diye beynimi kemiren düşünceye karşı gelemiyorum..


*Bu haberlere göre yeni seride Classic, Video ve Video+ adlı üç farklı seçenek olacak. 1,6 GHz Atom N270 işlemci, 8,9 inç ekran, 1024 x 600 çözünürlük, WiFi, ethernet, SD kart okuyucu, 3 tane USB ve bir D-Sub bağlantısı bulunduracak olan E serisinde işletim sistemi olarak Windows XP veya Linux kullanılacak.
*Modeller Arası Farklar

E Classic modeli 512 MB bellek ve 4 GB katı depolama birimine sahipken, Video seçeneği belleği 1 GB'a, depolama birimini 8 GB'a çıkarıp Bluetooth ve 0,3 MP webcam ekliyor. Video+ modelinin farkı ise 12 GB katı depolama birimine sahip olması. Classic'in 299 dolar olması beklenen E serisi, ağustos ayı içerisinde kullanıcıyla buluşacak.

Perşembe, Temmuz 10, 2008

Reklamstore Referans Sistemi

Reklamstore Referans Sistemi

Geçen yazımın birisinde Adtech.com.tr hakkında fikirlerimi yazmıştım.Reklamstore hakkında bir yazı yazabilmek için bir kaç aydır reklamstore kullanıyorum.Arada ki farkı mukayese etmek için ödeme aldığım güne kadar bekleyeceğim.Fakat bu aralar bu yazı için reklamstore hakkında araştırmalarım sırasında yeni bir özellik keşfettim.Hani şu google'ın Türkiye'den kaldırdığı tavsiyeler vardı ya onları sağolsun reklamstore geri getirmiş pekte iyi yapmış dolandırıcılara para kazandırıcak yeni yöntem olmuş.Malesef hemen bu yönden yaklaşılıcak bir konu yani dolandırıcılara gün doğdu.Zaten 100 tane siteleri vardır en çok hit yapanı en az hit yapan site tarafından referans ile besleyip kazancın %10'unu daha elde etmiş olurlar.Sitede ki bilgileri buraya yazayım üye olmayan arkadaşlarda görebilsin.

Reklam Store'u tavsiye edin, tavsiye ettiğiniz kişiler kazandıkça siz de kazanın!
Reklam Store referans sistemi ile Reklam Store'a sağladığınız her yayıncı para kazandıkça siz de kazanırsınız.
Referans linkinize tıklayıp Reklam Store'a yeni üye olan kullanıcının tüm site kazançlarının %10'u kadarı da sizin hesabınıza eklenir.
Sağladığınız her üyeden 3 ay boyunca kazanç elde etmeye devam edersiniz.


Kurallar
  • Reklam Store tanıtım yaparken, Reklam Store'un sunduğu hizmetler dışında açıklamalar yapılamaz, yanıltıcı metin ve sloganlar kullanılamaz.
  • Reklam Store kural ve şartlarına uymayan sitelerde tanıtım yapılamaz.
  • Reklam Store genel kullanım koşullarına uymadığı tespit edilen yayıncılardan elde ettiğiniz kazançlar iptal edilir.
  • Reklam Store'a sağladığınız yeni üyelerden gelir elde edersiniz.
  • Sağladığınız yeni üyelerin yayıncı olarak elde ettiği kazançların %10 Reklam Store hesabınıza eklenir.
işte bu benim referansım: Reklam Store
bu reklamstore linki: www.reklamstore.com

Çarşamba, Temmuz 09, 2008

www-keyodemeleri-com Konut Edindirme Yardımı (KEY)

www-keyodemeleri-com Konut Edindirme Yardımı (KEY)

http://www.ayrintilihaber.com/images/news/11382.jpg Efendim cansıkıntısından ufak çaplı bir Konut Edindirme Yardımı (KEY) (Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı) araştırması yapmış bulundum Konut Edindirme Yardımı (KEY) hesabı ödemeleri bir çok kişinin ( rakamla,8.5 milyon vatandaş) beklediği haberlerden birisi buna key ödememesi olarak da lakab takılmış vaziyette.Listede adım varmı yokmu diye merak eden vatandaşlar için bir site açıldığını duydum. haber sitesinde okuduğum şu satırlardan sonra :
www.keyodemeleri.com
Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı milyonlarca kişinin merakla beklediği KEY ödemelerinin vatandaşlar tarafından daha rahat takip edilebilmesi için kurulan internet sitesi ve çağrı merkezi 7 Temmuz'da aktif oluyor.
Hemen takvime baktım 9 temmuz ve siteyi bi açayım bakayım dedim ama bi halt yok açılmamış henüz ama el insaf 8.5 milyon insanın bilgisini giiriyorlarmış bırakalımda açılmasın ağa sabırlı olmak lazım yani :)Ayriyetten telefonla da yardım destek yapılacakmış...Umarım site yakın bir zamanda faaliyete geçerde bir çok kişiye yardımcı olabilir.
Konu ile alakalı soru sorun ve düşüncelerinizi yorum göndererek bana bildirirseniz size yardımcı olabilirim.
Etiketler: www.keyodemeleri.com ,keyodemeleri, Key Ödemeleri,www.keyödemeleri, keyödemeleri,keyödemeleri.com,Key Ödemeleri nasıl yapılacak?,Paramızı nereden alırız?, konut edindirme yardımı,KEY ödemeleri hakkında soru,KEY hesapları, Konut Edindirme Yardımı ödeme listesi,TC Kimlik No veya SSK Numarası ile Konut Edindirme Yardımı,Konut Edindirme Yardımı , Paramızı nereden alabiliriz?, Key Ödemeleri nasıl yapılacak? ,

Salı, Temmuz 08, 2008

hasreddin hoca

hasreddin hoca

Image
Uluslararası Nasreddin Hoca Festivali sebebiyle Google'ın hazırladığı eşeğe ters binmiş hoca logosu bu aralar bizi karşılıyor.İyi hoş güzel de kocaman google'dan beklenilmeyecek bir hatanın da karşılanması gerçekten ilginç olmuş ilgimi şimdi adsense kazançlarıma bakmaya giderken bi anasayfaya baktım yeni logoya tıkladım ve karşıma bu çıktı.
http://www.bilenka.com/wp-content/uploads/2008/07/adsiz2-300x101.jpg
Hasreddin Hoca yazmışlar koskoca Nasreddin Hoca yerine hatta hemen bu konu bir çok websitede tartışılmaya başlanmış bile festival bitmeden umarım hatayı düzeltirler zira bu şekilde Kaş yapayım derken göz çıkarma operasyona dönmüş mevzu sanıyorum bi aksilik neticesinde olmuş geçiçi bir karışıklıktır.Bütün bloglar bunu yazar çizer artık magazincilere mayolu resim webmasterlara da birinin hatası olmasın anında reklam ederler adamı Wink

Pazartesi, Temmuz 07, 2008

adtech.com.tr hakkında

adtech.com.tr hakkında

Malum ülkemizde herşeyin çakması mevcut.Bir kaç webmaster tarafından Türk webmaster arkadaşların emeklerini sömürmek amaçlı ucuza reklamlarını yapabilmek dışında gayeleri olmayan hakedilen reklam bedelini ödemeyen Google adsense çakması bir oluşum "adtech.com.tr ".Şimdi bu servisin hakkında kötü ve olmayan iyi yönlerini tartışalım.

adtech.com.tr 'nin kötü yönleri;

-reklam seçenekleri yok,hep aynı reklamlar dönüp duruyor.
-reklam veremiyoruz.Paramız var bizde reklam verelim dimi.Tamam adsense çakması bir servis olabilirsin ama unutma sana da reklam vermek isteyenler olacakConfused
-kaliteli bir tane reklam yok ki tıklansın hepsi hile hurda kontor reklamı.
-Hele ki Bazen sistemlerinde sorun oluyor tık değerleri gerçeği yansıtmıyor.Hakkımız yeniliyor.
-Ve büyük bir sorun düzenbazlık 1 dolar = 1 ytl ye yuvarlanıyor.Madem ytl vercen amkqMad nie dolar die yazıon oraya.
-Kazançdan ötv kdv kesiliyor kesilip de nereye gidiyor belli mi acaba Confusedgoogle da bu kesinti yok sanırım olsada bu kadar da değildir.O yüzden kullanmamak için bir neden daha olarak sayabiiriz bunu.
  • geçen ay aldığım rapora göre 214.62 YTL link kazancın 32.74 YTL si kdv 27.28 YTLsi g.vergisine gidiyor ve 154.60 YTL kazancım oluyor tam 50 ytl gitmiş oldu.EE ne anladım bu işten.
adtech.com.tr 'nin iyi yönleri

-erken ödeme talebi diye birşey var bi tek o yönü iyi.

Şimdi bu maddeleri sıraladıktan sonra siz adsense mi kullanırsınız yoksa bu kıytırık reklam servisini mi?


*Gelecek İnternet Alemi yazısında reklamstore'nin durumunu inceleyeceğim..
HonDa CBR 600 :)

HonDa CBR 600 :)

http://img1.blogcu.com/avatars/m/o/t/motorumveben/motorumveben.jpg

Uzun zaman öncesi bi motor alma fikrine sahip birisi olarak bugun ilk kez hayatımda bir hedef belirledim kendime.bugüne kadar her zaman kazandığım paracıkları yedim içtim karı kıza harcadım durdum.Zira bunun doğurmuş olduğu pişmanlıkla hırs yaptım ve bu güzelim yaz sıcaklarında trafikte çekilen eziyetinde sebebi olsa gerek bir tane HonDa CBR 600 almanın peşine düştük.Düştük diyorum çünki tek başıma şuan itibari ile almam pek mümkün değil Kankamın hayalinde hep bi araba alabilmek vardı ve o hayal doğrultusunda kendine bir miktar meblaa ayırmış.Ama onunda nasıl olduysa aklına yatmış olsa gerek kararlaştırdık çalışıp çabalayım bir adet HonDa CBR alcaz daha sonra bi tane daha alıp piyasanın a.q :D Şuan için ne araba ne de motorlar hakkında en ufacık bir bilgim dahi olmasa da en kısa zamanda ehliyet kursuna yazılıcam sağolsun google adsense kazancım sayesinde ehliyet masraflarımı karşılayacağım.Ne yazık ki adsense kilit yediğimden yeni paralar gelmeyecek hedefimde bir iş bulup çalışmak ve para kazandırıcak bir sektörde blog açmak var ki ancak bu şekilde hedeflediğim miktara ulaşabilirim.Piyasasını bilmiyorum ne kadar para lazım onuda bilmiyorum ama en az 9 bin ytl şart gibi :/ Öle işte günlük hayallerimin peşinden koşturmaya devam ediyorum.Bakalım gerçekten kavuşabilicekmiyim HonDa CBR 'a :) Ve tangalı kızlarla bebekte tur atma hayalimde gerçekleşirse güzel olucak ayrıca motorda fan fini fon nası yapılır onuda hep merak etmişimdir.

Pazar, Temmuz 06, 2008

Ntvspor Football Manager Tycoon

Ntvspor Football Manager Tycoon

ntvspor futbol menajer oyununa spor haberlerini okurken rasladım iykide raslamışım genel olarak grafikler çok hoş şahsen aylarca travian oynamış birisi olarak bu şekil grafiklerle karşılaşınca pek bi şaşırdım.Hoşolmuş ama oyunda eksik çok var bence.Daha da geliştirilmesi gerekiyor taktik teknik çok az casusluk olayı çok pahalı centilmenlik dışı diye bi seçenek var seçtiğiniz zaman 2 3 sakat 1 2 tane de kırmızı kart alıp maçı kazanıp ardından bol bol küfür ediyosunuz.Ayrıca maç öncesi casusluk yapılmasını engellemek 50.000. ulan zaten bende 100.bin para var bi maça yarısını yatırırsam ben ne halt etcem.
Oyunda hırs gittikçe artıcak çünki işin ucunda hediyeler var ve boru değil yani.ama şuana kadar en beyendiğim yönü sanırım para yatırmanız gerekmiyor oyuna eğer gerçek para ile performans artışı yapılsaydı eşit şartlar olmayacaktı.Umarım bu şekilde devam ederiz.Maça saatler kaldı heycandan uyuyamıom baksana saat kaç oldu.Oyuna bakıp son durumu yazım;
süveydispor ile olan bir sonraki maçınız 9 saat ve 57 dakika sonra başlayacaktır.
ALEXA RANK ENHANCER

ALEXA RANK ENHANCER

Merhaba sevgili ziyaretçi arkadaşlar,

Bu sabah namazı ertesin de ki konumuz Alexa'da ki rank yükseltme programı ile alakalı.Alexa hakkında az çok fikriniz vardır.Öyle ise yararlı ve webmaster'lar için önemli bir değer olduğunuda biliriz.Araştırmalarım sırasında ücretli bir program buldum 10dolar felan warez'e düşmüş ama forumlarda warez yasak oldundan linkler kalkmış ama allem ettim kallem ettim download ettim şuanda kullanıyorum.Çok basit bir arayüze sahip bir kaç değer girdim site url verdim ve bu program benim alexa rank değerimi çıkarıcak mı bakalım.Bildiğiniz gibi Donjuanyasin.blogspot.com 52.xxx küsür alexa değerine sahip.Bu programı bir kaç yerde denedikten sonra altına yorum olarak bilgilendireceğim sizleri.Denemeden paylaşmak istemem ama yinede programa sahip olmak isteyen arkadaşların yazıya yorum bırakması gerekmekte ki bende hemen paylaşayım.Alexa hakkında zaman içerisinde yine konuşacağız şimdilik bu kadar bilgi yeter.

Cumartesi, Temmuz 05, 2008

varikosel ameliyatı hakkında

varikosel ameliyatı hakkında

efendim nacizhane boş kişisel blogumda kendi hastalığımdan bahsetmiştim daha öncelerde.Son zamanlarda google amcamızda varikosel ameliyatı hakkında yapılan araştırmalar doğrultusunda blogumu ziyaret edenler için bu ameliyat hakkında bir kaç madde yazı yazasım geliverdi birdenbire.
  1. Öncelikle korkulacak bi ameliyat değil çükünüzü kesmicekler.
  2. Kasık bölgenizden 3 5 cm bi kesik ile yumurtalığın içerisine girip varikosel sorununu çözücekler
  3. ameliyat 25 30 dakika sürücek zaten narkozun etkisi ile pek birşey hatırlamıyacaksınız.Bayılman ve ayılman bir olcak
  4. Kan dolaşımı yavaşlasın diye buzhane gibi ameliyathanede olcan için çıktığında tirtir titriceksin.Gözünü bi açıcan ne oldu nerdeyim ben gibi soruları sorarken hasta bakıcın oldu da bitti maşşallah diye süper iğrenç bir espiri yapcak ve yeniden bayılcaksın :)
  5. Uzun bir süre yemek vermiyorlar ben 12 gibi ameliyat oldum gece 9 gibi yemek yedim.
  6. Kasıkdaki bandaj ve yumurtalığın hemen altında ki kocaman tampon inanılmaz bir fazlalık veriyor insan bir an önce kurtulmak istiyor yürümenizi işemenizi bile engelliyor.Ben ayakta işemeyi özlemiştim.
  7. Zira işeme ihtiyacı durumunda bi lazımlık veriliyor ve hafif yan yatıp içeri salıveriyorsunuz.Eğer ki yapamazsanız içeri hortum salıyorlar ki bunun olmaması için bol bol dua etmelisiniz.
  8. Varikosel ameliyatı bi gece hastanede geçirildikten sonra artık geçmiş sayılıyor.7 gün sonra dikişler kaynayıp o sargıdan kurtuluyorsunuz.Bu süre içerisinde makineyi çalıştırmamak ta fayda var.
  9. Ameliyattan sonra artık yumurtalıklarda o aşırı uyku kaçıran ağrıdan eser kaymayacağını düşünüyorsanız yanılırsınız :) Ne olursa olsun dikkat etmenizde fayda var slip don giymezseniz gene sarkıntı olup ağrı yapabiliyor.
  10. Eğer sizinde yumurtalığınızda hafif bir ağrı varsa koştuğunuzda genital bölgeniz ağrıyorsa sol yumurtalığınız diğerine göre çok aşağıda hareket ediyorsa ve üst kısmında misket benzeri birşeylere rasladı iseniz acilen ilerlemeden hastaneye başvurun erken teşhiste ameliyat olmadan kurtulma şansınız bulunmakta.

Benden bu kadar efendim herkeze geçmiş olsun gerçekten korkulucak bir durum değil ben ameliyattan sonra çok rahatladım geçen 3 e zorladım ama olmadı :) fazla zorlamamak lazım makineyi sonuçta orjinali kadar güçlü olmuyor.

Cuma, Temmuz 04, 2008

gündelik hadiseler kumpanyası

gündelik hadiseler kumpanyası

http://galeri.milliyet.com.tr/2008/7/3Internetten_seckiler__16/32.jpg

epeydir yazmıyorum gene farkettim ama sor bi neden yazmıyorsun diye ? :D
-google babam sağolsın paramı yatırmış kendimi gezmeye tozmaya verdim birazcık onun dıışında da sürekli kopya hazırlamanın peşindeyim zaten şu bütlerin bitmesini bekliyorum 10 gün sonra felan özgürlüğüme kavuşcam diyecektim ama staj muhabbeti aklıma geldi birden moralim bozuldu bi sigara yakasım geliverdi.Geçen gün silivriye gittik denize girmek açısından amkq karı kıza bakmaktan yüzemedik ki o değil adam gibi güneşlenemedik bile fena halde sırtım yanmış güneş kremi sürmesem ne olcaktı düşünemiyorum.öff uykum geldi resimdeki veled gibi bi halde yazıyorum sana vazcaydım yazmak istedim çok şey vardı lakin sittir et bilmesende olur bu ıvırzıvırları yarın gene okula gitcem herhalde gece 12 de gelirim :D 5 10 gün sonra yazarım bişeler :P

Blog Hakkında

Her seo uzmanı gibi, okumaya araştırmaya çok vakit ayırıyorum. Söz uçuyor yazı kalıyor tabi, linkedin, facebook, r10.net, whatsapp grupları derken çok farklı platformlarda edindiğim bilgileri tekrar bulmakta zorlanıyordum. Bende blogu bir not defteri gibi kullanıp bildiklerimi, öğrendiklerimi paylaşayım dedim. Umarım bir faydamız olur web alemine.

Top