4.01.2008

1 Nisan şakaları beni yedi bitirdi

ah be isabella, nedir bu bir nisan olayından çektiklerim hayır 20 küsür yaşıma gelmişim insanların hala bana bişeyler yapıp yapıp sonrada bir nisan şakası yaptım haha haha ahha demesi çok garibime gidiyor anlamıyorum ki amaç ne :D
Yazacaklarıma geçmeden önce 1 Nisan hakkında kısa bi bilgi verelim:
1 Nisan: İlk olarak eski Romalıların Hilarya, Hintlilerin ise Huli Festivali’nde görülen şakaların 1564’te Fransa’da yapılan takvim düzenlemesiyle gelenek haline geldiği sanılıyor. Fransa’da 1564 yılında takvimde yapılan reformla yılbaşı 1 Nisan’dan 1 Ocak’a alındı. 1 Nisan’ı sene başı olarak kabul etmeye devam edenlerle alay etmek amacıyla yapılan şakalar, bir süre sonra gelenek haline geldi.

Bu kısa bilgiden sonra gelelim anlatıcaklarıma Dün gece(yani 1nisanın ilk dakikaları) uzundur mesaj atmadığım msn üzerinden kanki olduğum Nilay'a mesaj atayım bi hal hatır sorayım dedim ki demez olaydım.Neden diye sormanı beklemeden anlatmaya başlıyayım.Olay şu şekilde aslında... ya kısa özetleri sevmem detaylarla dallandırıp budaklandırmazsam kendimi rahat hissedemiyorum.Önce sana Nilay kim anlatım:D Liseden arkadaşım orkun ve msn ile ilk tanışma muhabbetinde hani vardır ya kanka bende bilmem şu kadar insan online olayını kıskanıp önüne gelen herşeyi eklersin ole denk geldi nilay ile msn de tanıştık 1 yıl felan olmuştur.Son zamanlarda ise işte kanka olduk gece sabahlara kadar geyik muhabbet neyse uzundurda sohbet etmiyorum ama orkunla çıktığı için arada kuşlar haber yolluyor .Dün gece bir insanlık yapalım dedim şaşırsın sevinsin kankim ama gel gördü buda şaka yapıcak adam arıyormuş tam juk diye düştüm eline.Bana demez mi orkun beni terketti kanka moralim çok bozuk felan filan bende tabi bastım orkuna küfürü.Üzüldüm bide uyucaktım yataktan kalktım pc açım da biraz konuşum derken pat msj geldi kanka bugun 1 nisan ya :D şimdi ağzımı bozabilirim ama burda bozmadan direk kızdım tabi hayır 40 yılda bi insanlık yapalım dedik onunda içine ettiler :) Bununla kalsa tamam gece kaç olmuş bilmem bi blogcu tanımam etmem ama arada girer yorum yaparım demiş blogumu kişisel ve ailesel sebeplerle kapatıyorum . Ulen dedim okudumuz 3 5 blog vardı buda kapanmasın masrafı neyse karşılarım ben ne olcak dedim bide mail attım "üstad kapatma blogunu ben elimden geldikçe güncellemeye çalışırım vs vs.. "oda cevap atmış bir nisan şakası diye :) diceksin bu kadarmı yok malesef okulda da saçma salak şakalarla karşılaştım ama salla alıştım artık ve son olarak da Ülkemin üstün insanları tarafından yapılan 1 nisan eşek şakası ile nokta koymak istiyorum:


Şakacılardan biri, geçen yıl 1 Nisan şakasının dozunu kaçırınca hapis cezasına çarptırıldı:

1 Nisan 2006 tarihinde Kadıköy-Beşiktaş seferini yapan vapura binen Murat Alas, ”üzerinde bomba olduğunu” söyledi. Şakacı, vapur iskeleye yaklaşınca gözaltına alındı ve 2 Nisan’da tutuklandı.


Blog Hakkında

Her seo uzmanı gibi, okumaya araştırmaya çok vakit ayırıyorum. Söz uçuyor yazı kalıyor tabi, linkedin, facebook, r10.net, whatsapp grupları derken çok farklı platformlarda edindiğim bilgileri tekrar bulmakta zorlanıyordum. Bende blogu bir not defteri gibi kullanıp bildiklerimi, öğrendiklerimi paylaşayım dedim. ( dedim ama ne zaman bulabildim ne enerji. )Umarım bir faydamız olur web alemine.

Top